Scenariusz uroczystości obchodów "DNIA JĘZYKÓW OBCYCH"
Cel główny
Motywowanie uczniów do nauki języków obcych.Cele operacyjne:
uczeń
Metody pracy:
konkursy, zabawy, zagadki, kalambury, drama, piosenki, prezentacja, wystawa.Formy pracy:
indywidualna, grupowa, zbiorowa.Pomoce:
laptop, projektor multimedialny, kamera, nagrania utworów muzycznych, tablica, przybory piśmiennicze, pomoce do poszczególnych konkursów, wytwory pracy uczniów, scenografia.Szczegółowy scenariusz uroczystości obchodów
Klasy I-III
konkurs dla klas I „Matching” (dopasowywanie ilustracji), konkurs dla klas II „What’s in the picture?” (co widzisz na obrazku), konkurs dla klas III “Miming game” (kalambury), wspólne śpiewanie piosenek angielskich, występy zespołu wokalnego, podsumowanie, rozdanie dyplomów, spotkanie klas z wychowawcami (wspólne powitanie wiosny, topienie marzanny, układanie rebusów i krzyżówek o tematyce wiosennej).Klasy IV-VI
sztuka „At the airport” w wykonaniu uczniów klasy Va, skecz „The English teacher” w wykonaniu uczniów klasy, konkurs dla klas IV „Drawing game” (odgadywanie obrazków narysowanych przez kolegów), konkurs dla klas V „Guess a phrase” (odgadywanie pokazanych zwrotów), konkurs dla klas VI „Guess a proverb” (odgadywanie przysłów), konkurs wiedzy językowej dla klas IV-VI „Our language knowledge”, zabawa w słowa obcojęzyczne klasy IV-VI „Foreign language words”, wspólne śpiewanie piosenek angielskich i rosyjskich, występy zespołu wokalnego, posumowanie rozdanie dyplomów, spotkanie klas z nauczycielami: