WYCIECZKA KLASY 1A i 1C

Dnia 28 maja klasa Ia i I c wraz z wychowawcami i opiekunami P. Ewą Smęt, p. Ewą Demianiuk, p. Małgorzatą Storto i p. Konradem Więcierzewskim wybrała się na wycieczkę do Kazimierza Dolnego oraz „Magicznych Ogrodów” w Trzcianach.
      Naszą przygodę rozpoczęliśmy od przejażdżki ekobusem, która okazała się niezwykłą frajdą. Spacerowaliśmy w wąwozie „Korzeniowy Dół” ,który jest jednym z najpiękniejszych kazimierskich wąwozów. Potem pojechaliśmy zwiedzać rynek. Czas na rynku był okazją do zakupu pamiątek oraz tutejszych „kogutów”. Ostatnim etapem naszej wycieczki w Kazimierzu był rejs statkiem po Wiśle, podczas którego podziwialiśmy piękne krajobrazy oraz stada mew.
      Po rejsie statkiem udaliśmy się do Magicznych Ogrodów w Trzciankach w pobliżu Janowca. Czarodziejskie miejsce urzekło nas tajemniczością, obecnością niezwykłych istot i różnorodnością barw. Stałymi mieszkańcami Magicznych Ogrodów okazały się olbrzymie gąsienice, smoki, skrzaty, Bulwiaki, magiczne ptaki, psotne Mordole i strażnicy ogrodu - Krasnoludy. W ten niezwykły baśniowy świat wprowadził nas tutejszy Krasnal. Z dziedzińca Domu Czarodzieja mogliśmy podziwiać piękną panoramę całego parku, z widoczną w oddali fontanną z marchewkowym polem. Nasza przewodnik poprowadził nas alejką wzdłuż zieleni, kwiatów, szumiących wodospadów i strumieni. Wiele emocji wzbudziło Marchewkowe Pole, na którym rosną marchewki większe od ludzi. Wędrując bajeczną krainą odwiedziliśmy na końcu – Mroczysko, strefę, w której trzeba było zmierzyć się z własnym strachem. Po wędrówce przez bajeczne krainy udaliśmy się na plac zabaw, gdzie czekały na nas trampoliny.
      Wycieczka była bardzo udana, pogoda nam dopisała a wspomnienia z niej na długo pozostaną w naszej pamięci.