S Z K O L N Y   T Y D Z I E Ń   I N T E G R A C J I

......................... poniedziałek .........................

W poniedziałkowy ranek uczniów przywitały rozwieszone na korytarzach szkoły podstawowej plakaty z cyklu „Potrzebujemy siebie nawzajem” i „Sławni niebanalni”, a na korytarzu gimnazjum kolorowanki „Wytęż wzrok, porusz wyobraźnię”. Klasy 0-III uczestniczyły w lekcji o tolerancji zorganizowanej przez pracowników Biblioteki multimedialnej „Barwna”, a następnie w przedstawieniu teatralnym p.t. „O rybaku i złotej rybce” w wykonaniu uczniów Szkoły Specjalnej. Klasy starsze brały udział w festynie sportowym „Integracja na sportowo”.

.......................... wtorek ..........................

We wtorek uczniowie klas młodszych szkoły podstawowej wzięli udział w koncercie piosenki karaoke, natomiast starsi wizytowali na warsztatach terapii zajęciowej „Elremet”.

.......................... środa ..........................

Tego dnia wszystkie dzieci z klas 0-III wzięły udział w zabawach muzyczno-tanecznych „FIT&FUN”.

......................... czwartek .........................

Uczniowie klas IV-VI wybrali się na Gry terenowe pod hasłem „Majówka Integracyjna” Wszyscy mieliśmy okazję podziwiać wystawę ozdób wykonanych przez uczniów kl. 0 – III. „Na zamkniętej dłoni żaden motyl nie usiądzie”.

......................... piątek .........................

Jak cudowne jest działanie bajek przekonali się uczniowie klas 0-III słuchając bajek terapeutycznych, natomiast klasy IV-VI uczestniczyły w konkursie origami „Mam serce dla integracji”.
W ciągu całego tygodnia i mali i duzi pisali listy do dzieci i młodzieży zarejestrowanej na portalu marzycielska poczta. Chcieliśmy podzielić się z chorymi rówieśnikami z całej Polski naszymi radościami i zainteresowaniami. Mamy nadzieję, że nasze przesyłki wywołają uśmiechy na ich twarzach i pomogą dzielnie zmierzyć się z chorobą i niepełnosprawnością.
Trzeci Tydzień Integracji minął szybko i dostarczył wszystkim uczestnikom różnorodnych wrażeń. Skłaniał do refleksji, bawił i mobilizował do działania.