JAK PRZYGODA TO TYLKO W WARSZAWIE …

10 listopada uczniowie klasy 2c wraz z wychowawcami – panią Marleną Zaciurą oraz panią Ewą Siłaczewską udali się na wycieczkę do Warszawy. Zwiedzanie stolicy rozpoczęliśmy od wizyty na lotnisku Chopina, gdzie z tarasu widokowego podziwialiśmy startujące oraz lądujące samoloty. Następnie pojechaliśmy zwiedzić drugi, niezwykle ważny dla uczestników wycieczki obiekt Stadion Legii Warszawy. Jest wśród nas wielu kibiców piłki nożnej i wizyta na tym stadionie była spełnieniem naszych marzeń. Gdy weszliśmy na trybuny i wspięliśmy się na sam ich szczyt, z góry podziwialiśmy ogrom tego obiektu. Naprawdę, robi wrażenie! Po smacznym obiedzie udaliśmy się do Hali Torwaru, aby móc obejrzeć fantastyczne widowisko pt.: „100 lat magii Disneya”! To wyjątkowe przedstawienie poprowadziła Myszka Miki, która była Mistrzem Ceremonii i otworzyła paradę pięćdziesięciu postaci. Myszka Mini, Kaczor Donald, Goofy oraz wszystkie księżniczki Disneya, w tym Kopciuszek, Roszpunka, Arielka, Śnieżka oraz Tiana pojawiły się na jednej lodowej tafli. Odwiedziliśmy zimową krainę Arendell z siostrami Anną i Elsą z filmu wszech czasów "Kraina Lodu". Mogliśmy na żywo podziwiać niesamowite przygody postaci z filmów Disneya i Pixara: "Gdzie jest Nemo?", "Toy Story" czy animacji "Król Lew", "Piękna i Bestia" oraz "Alladyn". Wszystko to w wykonaniu doświadczonych łyżwiarzy. Nie zabrakło także wielkich hitów, jak piosenki: "Mam tę moc!" i "Hakuna Matata". Udział w tej niesamowitej rewii pozwolił nam przeżyć fantastyczną przygodę, na lata pozostawiając w naszej pamięci cudowne wspomnienia.